Visie op Internetstrategie: traffic x conversion x excellence x innovation

Visie en ervaring

Visie op internetstrategie en app marketing

In een razend tempo hebben internet, apps, mobiele telefonie en mobiel internet  een plaats veroverd in ons dagelijks leven. Organisaties die goed op deze veranderingen inspelen boeken grote stappen vooruit: zij veroveren marktaandeel, reduceren kosten, lanceren nieuwe diensten, betreden nieuwe markten, etc.

Voor veel organisaties blijft het lastig om de kansen te pakken. Projecten verlopen moeizaam, resultaten zijn teleurstellend. Meestal door een gebrek aan een duidelijke internetstrategie en door het ontbreken van kennis en focus in de organisatie.

Compass helpt organisaties bij het bepalen én bij het realiseren van een succesvolle internetstrategie en bij de vertaling ervan naar een apps-strategie. Door praktische kennis en een solide theoretische basis aan de marktkennis van uw organisatie toe te voegen.

Het vertrekpunt is marketing-denken: je verplaatsen in de klant, zijn voorkeuren en koopgedrag. En dát vertalen naar concepten die werken. Compass zet het zelfontwikkelde TCEI©-model in om internet-/apps-strategie te analyseren en formuleren.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Rekenen is leuk! *