Onze eerste Award is binnen: Adwords Expert company!

Dat de Adwords campagne van van Feestkleding 365 (een eigen website van Compass Online Marketing) heel bijzonder is en performt als Robbie Williams wisten wij al, maar het is de mensen van Wordstream ook opgevallen. Wordstream is een professionele tool voor bid management en zij selecteren onder hun klanten de best preseterende adwords campagnes. Compass/Feestkleding 365 bevond zich onder de 5% best performing en ontving daarom deze eer, en een interview op het toonaangevende SEA-blog van Wordstream.

Daarin doet Stefan van Vliet (partner van Compass en SEO/SEA-expert) uit de doeken hoe je een dergelijke campagne opzet en managed. Het hele artikel lees je hier, maar hier alvast wat highlights:

  • Start met vol-uit gaan, maar doe dat alleen voor een deel van de targetten keywords: Zo doe je wel echte ervaring op, maar beperk je jouw leergeld.
  • Meet, stuur en optimaliseer op kosten per conversie: welke advertenties werken? Welke keywords moeten eruit? Waar moet je meer en minder op bieden? Wat zijn negatieve keywords?
  • Ga voor fijnmazig, maar voor elke categorie die er ook maar iets toe doet een aparte campagne aan.
  • Lees voor het hele verhaal het artikel, het zal je helpen om meer te halen uit Adwords!

Related posts: